Witaj w społeczności Lenovo Legion. ZALOGUJ SIĘ / ZAREJESTRUJ SIĘ
Laptopy serii Y oraz Legion. Podkręcanie, testowanie, serwis, tips & tricks, chłodzenie, modyfikacja i bezpieczeństwo.

y520 problem z dźwiękiem na słuchawkach

User-1534090487
Awatar użytkownika
Posty: 3
Rejestracja: 12 sie 2018, 18:14

Napisano 12 sie 2018, 18:21

witam serdecznie wszystkich
problem polega na tym że po podłączeniu słuchawek dwukrotnie za drugim razem juz nie ma dźwięku w słuchawkach w głośnikach jest wszystko ok
po restarcie systemu sytuacja sie powtarza podłączamy słuchawki pierwszy raz jest wszystko ok podłączamy drugi raz i juz dźwięku nie ma
prosze o pomoc
sterowniki aktualne

LegionAdmin
Awatar użytkownika
Posty: 37
Rejestracja: 19 cze 2018, 13:27

Napisano 13 sie 2018, 8:00

Witaj, dzięki za informację!

Czy próbowałeś zastosować inne słuchawki? Podłączając drugi raz, mógłbyś wykonać screenshot ustawienia > dźwięk? Zobaczymy czy komputer w ogóle wykrywa dodatkowe źródło.

User-1534090487
Awatar użytkownika
Posty: 3
Rejestracja: 12 sie 2018, 18:14

Napisano 13 sie 2018, 18:22

tak jest gdy podłączam pierwszy raz słuchawki po uruchomieniu komputera
Bez tytułu.png
Bez tytułu.png (161.71 KiB) Przejrzano 5685 razy
taki jest błąd
Bez tytułu1.png
Bez tytułu1.png (161.59 KiB) Przejrzano 5685 razy

LegionAdmin
Awatar użytkownika
Posty: 37
Rejestracja: 19 cze 2018, 13:27

Napisano 14 sie 2018, 8:01

Obrazek

Zależy mi by było czytelne to pole :)

User-1534090487
Awatar użytkownika
Posty: 3
Rejestracja: 12 sie 2018, 18:14

Napisano 14 sie 2018, 16:47

Bez tytułu2.png
Bez tytułu2.png (142.24 KiB) Przejrzano 5679 razy

LegionAdmin
Awatar użytkownika
Posty: 37
Rejestracja: 19 cze 2018, 13:27

Napisano 17 sie 2018, 13:31

Ok,

Po drugim podłączeniu komputer w ogóle nie wykrywa słuchawek.

Proponowne przeze mnie rozwiązanie to zrobienie przywrócenia systemu, aktualizacja windowsa, zweryfikowanie czy problem dalej występuje. Jeżeli okaże się, że działa dokładnie tak samo jak przed przywróceniem należy skontaktować się z naszą infolinią. Kontakt znajdziesz na https://support.lenovo.com/pl/pl/

W razie kolejnych pytań, jesteśmy do twojej dyspozycji!

ODPOWIEDZ
© 2018 Lenovo. All rights reserved.
cron