2. StarCraft: Ghost (PS2, XBOX, Nintendo GameCube)

Lenovo Legion

Jeszcze zanim zadebiutowało World of Warcraft, Blizzard chciał, abyśmy doświadczyli świata Starcrafta z zupełnie nowej perspektywy – trzecioosobowej perspektywy zza pleców November „Novy” Terry, najznakomitszej przedstawicielki elitarnego oddziału armii Terran – tak zwanych Ghostów. To doświadczenie miała gwarantować gra StarCraft: Ghost, która byłaby czymś zupełnie innym niż kultowe RTSy.

Niestety, po problemach z tworzeniem gry, które obejmowały zmianę odpowiedzialnego za nią studia z Nihilistic Software na Singin’ Ape Software, a także liczne opóźnienia, Blizzard zdecydował się na wstrzymanie prac nad tytułem, i to zaledwie sześć miesięcy przed jego planowaną premierą, bo po prostu nie był wystarczająco dobry. Co jednak ciekawe, dopiero w 2014 roku, czyli 12 lat po pierwszej zapowiedzi StarCrafta: Ghost, ostatecznie ogłoszono jego anulowanie. Mike Morhaime z Blizzarda stwierdził, że była to trudna decyzja, ale konieczna, by zachować wysoką jakość produkcji tworzonych przez firmę.

Opublikowano przez: Anna
Poprzednia strona Następna strona
Spis treści: