Fortnite - poradnik dla początkujących

Fortnite - poradnik dla początkujących

Poradnik do Fortnite: Battle Royale pomoże Wam częściej zwyciężać i lepiej walczyć. Mapa gry nie będzie miała przed Wami tajemnic, poznacie najlepsze bronie w Fortnite oraz inne tricki i podpowiedzi.

Darmowa gra Fortnite: Battle Royale to przebój ostatnich miesięcy, który cieszy się na Twitchu większym zainteresowaniem niż PUBG. Dzięki naszym poradom staniecie się skuteczniejsi w walce i będziecie znacznie częściej wygrywać. Zadanie nie jest proste, bowiem przechytrzyć musicie aż 99 przeciwników, jeśli oczywiście gracie w trybie Solo!

1. Zanim wyskoczysz z Battle Busa zastanów się nad miejscem lądowania. Uważasz, że jeśli wylądujesz na wyspie jako pierwszy uzyskasz dostęp do najlepszych broni? To powszechny błąd! Im szybciej wylądujesz, tym więcej rywali będziesz musiał pokonać, aby osiągnąć zwycięstwo. Jeśli wylądujesz jako ostatni, jest wysoce prawdopodobnym, że do tego czasu zginie już kilkunastu przeciwników.

Fortnite - poradnik dla początkujących

2. Skacząc z Battle Busa rozglądaj się cały czas, w którą stronę lecą przeciwnicy. Nie ma nic gorszego niż bycie zaatakowanym z zaskoczenia, od razu po lądowaniu. Wiele razy byliśmy świadkami tego jak jeden gracz lądował drugiemu praktycznie na głowie. Jeśli grasz drużynowo, obserwuj gdzie lecą członkowie drużyny i koordynuj z nimi swoje lądowanie.

3. Od razu po wylądowaniu poszukaj broni i natychmiast zbieraj surowce (drewno, glina, metal)! Ich wartość jest nie do przecenienia w późniejszej fazie rozgrywki.

4. Pozyskując surowce, nie niszcz do końca drzew - mogą Ci posłużyć jako osłona lub kryjówka. Rozsądnym jest zostawienie 50 HP drzewom, które pełnią doskonałą funkcję ochronną.

Fortnite - poradnik dla początkujących

5. Metal to najcenniejszy z materiałów. Nie zużywaj go w początkowych fazach gry. Początkowo do potyczek w zupełności wystarcza drewno i sporadycznie kamień. Metal warto zachować do ostatniej fazy gry, kiedy przeciwnicy dysponują bronią zadającą największe obrażenia.

Następna strona
Spis treści: