10 rad: jak przetrwać dłuższą chwilę w PUBG

10 rad: jak przetrwać dłuższą chwilę w PUBG

Ten poradnik opisuje podstawowe informacje i wskazówki, które powinien znać każdy gracz przed rozpoczęciem rozgrywki w PUBGa.

  1. Nie zatrzymuj się. Nawet gdy chowasz się za drzewem lub innymi przeszkodami bądź kampisz w domu, staraj się lekko poruszać – dzięki temu wróg, który dostrzeże Cię z daleka będzie miał cięższe zadanie, by Cię trafić.
  2. Gra poprzez pole elektromagnetyczne, które zwęża się co kilka minut, zmusza graczy do konfrontacji. Jeżeli znajdziecie się poza obrębem gry, będziecie otrzymywać obrażenia. Każda kolejna strefa zadaje obrażenia szybciej! Ostatnie strefy zabijają dosłownie w ciągu kilku sekund.
  3. Jeżeli otrzymałeś obrażenia, ale żyjesz, możesz przywrócić sobie punkty życia. Wystarczy energy drink, środki przeciwbólowe lub apteczka.
  4. Podstawową czynnością w grze jest zbieranie ekwipunku. To dzięki plądrowaniu domów i innych lokacji mamy broń do pokonania przeciwnika, granaty, pancerz, samochody oraz dodatkowe przedmioty pomagające w rozgrywce
  5. Jeżeli pierwsza znaleziona broń to patelnia, łom, pistolet lub rewolwer – nie wybrzydzaj! Na początku rozgrywki taka broń może uratować Ci życie, gdy na mapie jest prawie 100 graczy. Jednak pamiętaj, by cały czas starać się znaleźć lepsze uzbrojenie.
Jak przetrwać dłuższą chwilę w PUBG - Lenovo Legion
  1. Uważaj na czerwone strefy! Pojawiają się one na mapie losowo i podczas ich trwania na terytorium spadają bomby, które mogą Cię zabić.
  2. Cisza! W tej grze dźwięk daje ogromną przewagę. Usłyszysz zbliżające się auto, strzelających wrogów lub kroki na piętrze. Jeżeli usłyszysz przeciwnika pierwszy – masz nad nim przewagę. Zaskocz go!
  3. Zamykaj za sobą drzwi. Chyba nie chcesz informować przeciwnika, gdzie się znajdujesz? Z kolei otwarte drzwi będą sugerować, że budynek został już splądrowany i nie warto tracić na niego czasu.
  4. Na ziemi leży patelnia? Bez wahania zabieraj ją! Ten niepozorny przedmiot w grze jest naszą tarczą, która odbija pociski oraz śmiercionośną bronią białą!
  5. Goni was strefa? Aby biec szybciej, wystarczy schować broń klawiszem X.