League of Legends - poradnik. Jak grać lepiej w LOLa?

League of Legends - poradnik. Jak grać lepiej w LOLa?

Prezentujemy tricki do League of Legends oraz garść przydatnych porad, z których skorzystać powinny wszyscy grający w LOLa. Poradnik do League of Legends zawiera 12 podpowiedzi.

League of Legends to jedna z najpopularniejszych gier online. Ta darmowa gra przyciąga przed ekrany monitorów dziesiątki milionów graczy z całego świata - każdy z nich chce być najlepszy. Stosując się do naszych wskazówek szybko zaczniecie grać skuteczniej i wygrywać więcej potyczek.

1. Naucz się grać DOBRZE 2-3 bohaterami

Pula bohaterów w League of Legends liczy sobie obecnie 140 czempionów. Granie każdego dnia inną postacią nie zaprowadzi Was do niczego dobrego. Każdy z herosów dysponuje zupełnie odmiennym zestawem umiejętności, każdy ma odmienne zastosowanie na polu walki. Powinniście skupić się na doskonaleniu walki przy użyciu maksymalnie trzech czempionów o różnych zastosowaniach, aby lepiej zrozumieć mechanikę na polu walki oraz dobrze opanować jednego, może dwóch z nich, aby stać się ekspertem. Z czasem możecie szlifować umiejętności zabawy większą liczbą bohaterów. PS nie przejmuj się tym, że społeczność hejtuje któregoś z nich. Jeśli lubisz Teemo, naprawdę możesz nim grać.

LOL

2. Trenuj dobijanie minionów

Trudno o lepszą wskazówkę dla początkującego gracza. Ba, nawet starzy wyjadacze w ferworze walki bardzo często zapominają jak kolosalne znacznie ma zadawanie ostatnich ciosów podróżującym po mapie minionom przeciwnika. W League of Legends nie jest ważne to ile razy traficie jednostki sterowane przez sztuczną inteligencję, a jak często wyprowadzicie bohaterem cios kończący. Tylko on premiowany będzie zastrzykiem gotówki. To właśnie dzięki niej uzyskacie wyraźną przewagę nad przeciwnikami. Dobijanie minionów najlepiej trenować w potyczkach z SI. CS (Creep Score) w okolicach 7.5 na minutę to naprawdę dobry wynik. Masz 10? Czuj się jak profesjonalista. Wynik poniżej 5? Trenuj intensywniej!

3. Pamiętaj o priorytetach w grze

Głównym zadaniem drużyny Twoich bohaterów jest zniszczenie Nexusa przeciwników i obrona własnego, kropka. Jest to cel nadrzędny, do realizacji którego zawsze powinno się dążyć. Jeśli planujesz opuścić swój "lane", informuj o tym swoją drużynę stawiając na mapie odpowiedni znacznik. Planujesz zasadzkę? Daj znać innym. Atakujesz Barona? Świetnie, nie rób tego w pojedynkę. I pamiętaj: niszczenie kolejnych wieżyczek jest ważne, ale nie najważniejsze. Priorytety to:

  1. Nexus
  2. Inhibitory
  3. Baron
  4. Wieżyczki
  5. Drake
     
Następna strona
Spis treści: