Czegoś takiego miłośnicy Counter-Strike: Global Offensive jeszcze nie widzieli. Internet podbija modyfikacja stworzona przez gracza o pseudonimie OrelStealth, która na podstawie jednej tylko autorskiej mapy Rogue Inferno jest w stanie wygenerować aż 30 milionów unikalnych jej układów. Przypuszczamy, że nawet najwytrwalsi gracze przez całe swoje życie nie poznają każdego z nich.
Mod o nazwie Aim Rogue Inferno to mapa w dużej mierze składająca się z modeli obiektów pochodzących z dobrze znanej fanom CS:GO mapy Inferno. Przed każdą rundą losowany jest tzw. seed (podobnie jak przy generowaniu mapy w Minecrafcie), na podstawie którego program generuje mapę. Naprawdę niezwykle trudno jest trafić dwa razy na ten sam układ pomieszczeń i elementów krajobrazu na mapie.
Przed rozpoczęciem rundy gracz może samodzielnie określić pewne parametry. Jako że jest to mapa typu „aim”, ustalić trzeba stopień trudności, liczbę botów po stronie sojuszniczej oraz przeciwnej, rodzaje broni oraz ilość dostępnej amunicji. Interesujący fakt stanowi to, iż da się również określić czy mapa będzie asymetryczna, półsymetryczna, czy symetryczna. Po ustaleniu zasad zabawy, wystarczy je zatwierdzić.
Mapa nie jest duża i złożona, ale stanowi to pewien atut, bowiem mapy typu aim mają przede wszystkim trenować celność i refleks gracza.
Niezwykły projekt znajdziecie w warsztacie Steam, po przejściu pod ten adres. Bawcie się dobrze i dajcie znać jak Wam się podoba.