Sekiro: Shadows Die Twice, jak sporo innych gier stworzonych przez studio FromSoftware, charakteryzuje się bardzo wysokim poziomem trudności, który wielu może zniechęcić do zabawy na dłuższą metę. Niemniej, to nie przeszkodziło temu tytułowi w odniesieniu niesamowitego sukcesu. Jego wydawca, firma Activision, ujawniła, że w ciągu 10 dni sprzedano aż 2 miliony jego kopii.
Activion podzieliło się tą informacją na swojej oficjalnej stronie internetowej. Wynik dotyczy łącznej sprzedaży na wszystkie platformy – PC, PlayStation 4 i Xboxy One – zarówno edycji cyfrowych, jak i fizycznych.
Firma zaznaczyła również, iż gra otrzymała odznaczenie „Must-Play” w serwisie Metacritic, co jest wyróżnieniem przyznawanym zaledwie 1% produkcji rocznie. Co więcej, Sekiro: Shadows Die Twice było w dniu swojej premiery najczęściej oglądanym tytułem na Twitchu.
Przypomnijmy, iż wcześniej dowiedzieliśmy się, że Sekiro zaliczyło najlepszy spośród wszystkich innych gier start na Steamie tego roku. W sumie, w ciągu 24 godzin od momentu debiutu tytułu, na Steamie grało w niego jednocześnie nawet do 108 tysięcy graczy.
Tak jak inne gry stworzone przez FromSoftware, Sekiro: Shadows Die Twice poważnie testuje cierpliwość graczy. Niemniej, istnieje wiele osób, które czerpią wysokiego poziomu trudności oferowanego przez grę ogromną frajdę.