W świecie gamingu, gdzie innowacja i technologia idą w parze z ekscytującą rozrywką, Lenovo Legion wprowadziło nową erę interaktywnych wydarzeń. Ich ostatnia inicjatywa, „It’s Go Time”, to nie tylko prezentacja produktu, ale prawdziwe święto dla miłośników gier.
Lenovo Legion „It’s Go Time” to wydarzenie oparte na pięciu filarach: subiektywności, transmisji na żywo, interakcji, rywalizacji i mobilności. Celem było nie tylko zaprezentowanie możliwości serii Legion Go, ale również zaangażowanie społeczności w nowy, interaktywny format.
Wydarzenie z okazji premiery nowej konsoli Lenovo Legion Go było dość rozciągnięte w czasie – trwało blisko 2 tygodnie. Wszystko po to, aby podkreślić różne aspekty Legion Go. W pierwszej fazie influencerzy otrzymali swoje konsoli i nagrali materiały z unboxingu oraz z 3 wybranych przez siebie gier, pokazując nawiązujące do nich lokalizacje w swojej okolicy. Następnie wszyscy udali się do Mediolanu, by na torze Monza jeździć samochodami sportowymi, a na konsolach uczestniczyć w rywalizacji w grze F1 2023.
Finał wydarzenia odbył się w Spazio Lenovo Flagship Store w Mediolanie i było transmitowane na żywo na kanałach Twitch i YouTube Lenovo Legion oraz było relacjonowane przez wybranych influencerów z Europy. Ostatnie zmagania miały miejsce w grze Overcooked 2 ???? Podczas transmisji publiczność głosowała na swoje ulubione treści i wpływała na wyniki wyzwań, co dodało dużej dozy nieprzewidywalności, zwłaszcza w rozgrywce w tak szaloną grę, jaką jest Overcooked 2!
Sponsorem całego wydarzenia było AMD, którego procesory napędzają innowacyjną konsolę Lenovo Legion Go. Wydarzenie promowało także platformę Xbox Game Pass, która jest zintegrowana z konsolą.
Lenovo Legion „It’s Go Time” to przykład jak technologia, gaming i społeczność mogą razem tworzyć nową jakość rozrywki. Przez połączenie konkurencji, twórczości i innowacyjności, Lenovo Legion nie tylko zaprezentowało swój produkt, ale stworzyło wydarzenie, które na długo zostanie w pamięci uczestników i widzów.