Firmy Lenovo i Ubisoft poinformowały dziś o nawiązaniu wyłącznego globalnego partnerstwa, w ramach którego marka Lenovo Legion jest oficjalnym sponsorem-dostawcą komputerów i monitorów dla ligi Tom Clancy’s Rainbow Six Siege Pro League oraz na zawody Major. Partnerstwo będzie trwać przez cały sezon Rainbow Six Siege Pro League od wiosny 2018 do wiosny 2019 w Ameryce Północnej, Europie, na Bliskim Wschodzie i Afryce, w Azji i Pacyfiku oraz w Ameryce Łacińskiej.

W ręce najbardziej oddanych i najzdolniejszych graczy w Rainbow Six Siege Pro League trafi wydajny sprzęt gamingowy Lenovo, który umożliwi im grę na najwyższym poziomie. Partnerstwo obejmuje także wspólny branding i promocję oraz ogólnoświatowe konkursy z nagrodami dla fanów. Co ciekawe, również w samej grze będzie można napotkać dedykowane wyzwania i po ich realizacji otrzymać specjalną nagrodę w postaci ozdoby Lenovo Legion.

Tom Clancy’s Rainbow Six przyciąga ponad 30 milionów graczy, a grono to szybko się rozrasta: na rozgrywkach Six Invitational (SI) 2018 odnotowano 300-procentowy wzrost widowni w porównaniu z ubiegłorocznymi SI — w szczycie, podczas Wielkiego Finału oglądało zmagania 321 000 widzów jednocześnie.

Lenovo wyposaża zespoły ligi Tom Clancy’s Rainbow Six Pro w wysokowydajny sprzęt, który zapewni profesjonalnym graczom niezbędną szybkość i moc. Sponsorowanymi modelami są między innymi Lenovo Legion Y720 Tower, laptopy Lenovo Legion Y720 i Y520 oraz monitor gamingowy Lenovo Legion Y25f. Lenovo Legion Y720 Tower oferuje wysokie częstotliwości odświeżania do płynnej gry z wysoką liczbą klatek na sekundę, a także umożliwia bardzo płynną transmisję wideo dla fanów. Monitor dla graczy Lenovo Legion Y25f oferuje częstotliwość odświeżania 144 Hz. Wyświetla ostry obraz, który pozwala obcować z niezwykłymi detalami podczas gry.

Komputery i monitory Lenovo Legion można będzie ponownie zobaczyć w akcji podczas finałów sezonu siódmego Tom Clancy’s Rainbow Six Pro League w Harrah’s® Resort Atlantic City Hotel & Casino w dniach 19–20 maja. Podczas finałów zmierzą się po dwie drużyny z reprezentowanych regionów: Azja i Pacyfik, Europa, Ameryka Łacińska i Ameryka Północna.

Więcej informacji o Tom Clancy’s Rainbow Six Pro League można uzyskać pod adresem http://www.rainbow6.com/esports oraz obserwując @R6ProLeague na Twitterze. Fani mogą także śledzić akcję za pośrednictwem @LenovoLegion w serwisach Twitter, Facebook, YouTube, Instagram i Twitch.

„Partnerska współpraca jest ważnym elementem strategii gamingowej Lenovo. Z Ubisoft łączy nas zaangażowanie na rzecz społeczności profesjonalnego e-sportu oraz fanów gier” — powiedział Jeff Meredith, Senior Vice President i General Manager działu Consumer PCs and Smart Devices Lenovo. „Doświadczenie Lenovo w dziedzinie technologii dla konsumentów oraz wyczynowe i atrakcyjne gry Ubisoft to doskonałe połączenie, które zapewnia entuzjastom gier najwyższej klasy doznania”.

„Podpisanie umowy o kluczowym partnerstwie z marką Lenovo Legion wyraźnie świadczy o dojrzałości ligi Tom Clancy’s Rainbow Six Pro League, która wciąż się rozwija i przyciąga znaczących partnerów” — powiedział Geoffroy Sardin, Senior Vice President Sales and Marketing, Ubisoft EMEA. „Cieszymy się, że zakres tego partnerstwa będziemy mogli demonstrować przez cały rok na naszych najważniejszych imprezach, w tym na Six Major Paris w sierpniu”.

Share This