CD Projekt RED powoli doprowadza Cyberpunk 2077 do stanu, w jakim gra powinna znajdować się w dniu swojej premiery. Polskie studio poinformowało o udostępnieniu dużej aktualizacji o numerze 1.23, którą da się już pobrać dla wersji gry na komputery osobiste oraz konsole. Cyberpunk 2077 patch 1.23 został też wdrożony dla produkcji w usłudze Stadia.
Lista zmian w aktualizacji 1.23 dla Cyberpunk 2077 jest dość długa i w całości znajdziecie ja poniżej. Zanim do niej przejdziecie, rzućcie uwagę na porównania z YouTube, zestawiające to, jak działa Cyberpunk 2077 przed i po aktualizacją na konsolach nowej i poprzedniej generacji.
Cyberpunk 2077 patch 1.23 – lista zmian
Zadania i otwarty świat
Przesyłka polecona
- Naprawiono błąd, przez który cel „Otwórz paczkę” zmieniał lokalizację.
Kontrakt: Sprawy rodzinne
- Naprawiono błąd, przez który samochód Juliet znikał po ukończeniu zadania
- Naprawiono błąd ze streamingiem w domu Juliet
- Naprawiono błąd, przez który wejście do domu Juliet nie było możliwe bez spełnienia wymaganych atrybutów
Skok na głęboką wodę
- Naprawiono błąd, przez który Jackie przechodził przez szkło
- Naprawiono błąd, przez który niektórzy strażnicy nie mogli atakować gracza
- Naprawiono błąd, przez który cel „Znajdź oficera Arasaki” pozostawał aktywny po jego wypełnieniu
- Naprawiono błąd, przez który mech nie pojawiał się w lobby
- Naprawiono błąd, przez który niektórzy strażnicy Arasaki przechodzili przez drzwi
- Naprawiono błąd, przez który niektórych strażnicy pojawiali się na oczach gracza
- Naprawiono błąd, przez który ciało oficera Arasaki było niedostępne, przez co gracz nie mógł zabrać drzazgi i kontynuować zadania
Nomad
- Usunięto niepotrzebne informacje o przyciskach
Kwestia czasu
- Segment z wiadomościami na drzazdze od Rivera będzie już prawidłowo odtwarzał dźwięk
Szybka i wściekła
- Naprawiono błąd, przez który postęp był blokowany, jeśli gracz wyszedł od Claire zbyt szybko po wyścigu w Santo Domingo
Właściwy moment
- Naprawiono błąd, przez który Basilisk przejeżdżał przez drzewa
Stary znajomy
- Naprawiono błąd, przez który podczas rozmowy z Wakako nie pojawiały się opcje dialogowe związane z zadaniem
Linia oporu
- Dym i kurz nie będą już migały podczas jazdy Basiliskiem
Kontrakt: Zostawić Night City
- Naprawiono błąd, przez który postęp był blokowany po uratowaniu Bruce’a, jeśli gracz zadzwonił do Delamaina
Spójrz na to miasto z góry
- Naprawiono błąd, który prowadził do utykania V w AV-ce, jeśli gracz dotarł na miejsce przed jej przylotem
Kontrakt: Żadnych fixerów
- Naprawiono błąd, przez który nie można było otworzyć drzwi do garażu Dakoty na końcu zadania
- Naprawiono błąd, przez który Iris teleportowała się zamiast iść
Kontrakt: Ciepło, cieplej…
- Naprawiono błąd, przez który samochód fixera przejeżdżał prosto przez skrzyżowania zamiast skręcić w prawo
- Naprawiono błąd, przez który informację o skorzystaniu ze środka chłodzącego na 8ug8ear można było wybrać podczas odłączania jej, co powodowało awarię animacji
- Naprawiono błąd, przez który nie można było podnieść 8ug8ear
- Naprawiono błąd, przez NPC-owie pojawiali się pod ziemią, co uniemożliwiało postęp w grze
Kontrakt: Skóra, której potrzebuję
- Naprawiono błąd, przez który powiadomienia od Reginy na temat tego kontraktu pojawiały się podczas Skoku na głęboką wodę
- Naprawiono błąd, przez który nie dało się połączyć komputera po zniszczeniu vana, co skutkowało utknięciem gracza
- Naprawiono błąd, przez który postęp blokował się na celu „Udaj się do placówki Revere Courier Services”
Podejrzenie cyberpsychozy: Gdzie leży pies pogrzebany
- Naprawiono błąd, przez który po zebraniu informacji nie pojawiał się kolejny cel z koniecznością wysłania ich do Reginy
Podejrzenia cyberpsychozy: I nikt cię nie wysłucha
- Naprawiono błąd, przez który po zebraniu informacji nie pojawiał się kolejny cel z koniecznością wysłania ich do Reginy
Stróże bezprawia
- Naprawiono błąd, przez który River nie pojawiał się w miejscu spotkania przed wejściem do Red Queen’s Race
Rozgrywka
- Naprawiono błąd, przez który ciało NPC-a zabitego przy kradzieży samochodu utykało w pojeździe
- Adam Smasher nie będzie już otrzymywał obrażeń podczas animacji pomiędzy fazami ataku
- Naprawiono błąd, przez który zrzucenie ciała NPC-a powodowało zbyt duże zniszczenia
- Cyberware Cataresist powinno teraz działać prawidłowo
Efekty wizualne
- Naprawiono widmowy wygląd Johnny’ego w różnych misjach
- Naprawiono różne problemy związane z przycinaniem ubrań NPC-ów
- Naprawiono wygląd skał w Badlandach
Bilet wstępu
- Naprawiono błąd, przez który jeden z Maelstromowców przyjmował pozę „T”
Stabilność i wydajność
- Liczne poprawki animacji, interfejsu, scen, fizyki i systemów rozgrywki
- Wprowadzono ulepszenia w zakresie optymalizacji i zarządzania pamięcią na różnych systemach (co zmniejsza liczbę awarii)
- Różne poprawki optymalizacji zużycia CPU
- Poprawka wykorzystania pamięci i I/O ograniczająca przypadki pojawienia się identycznych NPC-ów w jednym miejscu, a także poprawiająca streaming
Poprawki na PC
- Naprawiono błąd, który uniemożliwiał kliknięcie przycisku ulepszenia podczas gry z rozdzielczością 1280×720
- Naprawiono błąd, przez który włączenie trybu okna lub pełnoekranowego za pomocą kombinacji Alt+Enter powodowało, że gra przestawała odpowiadać
- [Steam] Zmiana ustawień językowych na domyślne spowoduje teraz włączenie języka klienta Steam
- Komunikat z prośbą o weryfikację integralności danych gry będzie teraz wyświetlany, gdy wykryte zostaną niepełne lub uszkodzone dane
Poprawki na konsolach Xbox
- Naprawiono błąd, przez który wylogowanie się podczas wygaszania sceny mogło doprowadzić do częściowej braku odpowiedzi ze strony gry
- Naprawiono błąd, przez który menu pauzy otwierało się samoczynnie po szybkim wyłączeniu przewodnika konsoli Xbox i menu pauzy