CD Projekt RED powoli doprowadza Cyberpunk 2077 do stanu, w jakim gra powinna znajdować się w dniu swojej premiery. Polskie studio poinformowało o udostępnieniu dużej aktualizacji o numerze 1.23, którą da się już pobrać dla wersji gry na komputery osobiste oraz konsole. Cyberpunk 2077 patch 1.23 został też wdrożony dla produkcji w usłudze Stadia.

Lista zmian w aktualizacji 1.23 dla Cyberpunk 2077 jest dość długa i w całości znajdziecie ja poniżej. Zanim do niej przejdziecie, rzućcie uwagę na porównania z YouTube, zestawiające to, jak działa Cyberpunk 2077 przed i po aktualizacją na konsolach nowej i poprzedniej generacji.

Cyberpunk 2077 patch 1.23 – lista zmian

Zadania i otwarty świat

Przesyłka polecona

  • Naprawiono błąd, przez który cel „Otwórz paczkę” zmieniał lokalizację.

Kontrakt: Sprawy rodzinne

  • Naprawiono błąd, przez który samochód Juliet znikał po ukończeniu zadania
  • Naprawiono błąd ze streamingiem w domu Juliet
  • Naprawiono błąd, przez który wejście do domu Juliet nie było możliwe bez spełnienia wymaganych atrybutów

Skok na głęboką wodę

  • Naprawiono błąd, przez który Jackie przechodził przez szkło
  • Naprawiono błąd, przez który niektórzy strażnicy nie mogli atakować gracza
  • Naprawiono błąd, przez który cel „Znajdź oficera Arasaki” pozostawał aktywny po jego wypełnieniu
  • Naprawiono błąd, przez który mech nie pojawiał się w lobby
  • Naprawiono błąd, przez który niektórzy strażnicy Arasaki przechodzili przez drzwi
  • Naprawiono błąd, przez który niektórych strażnicy pojawiali się na oczach gracza
  • Naprawiono błąd, przez który ciało oficera Arasaki było niedostępne, przez co gracz nie mógł zabrać drzazgi i kontynuować zadania

Nomad

  • Usunięto niepotrzebne informacje o przyciskach

Kwestia czasu

  • Segment z wiadomościami na drzazdze od Rivera będzie już prawidłowo odtwarzał dźwięk

Szybka i wściekła

  • Naprawiono błąd, przez który postęp był blokowany, jeśli gracz wyszedł od Claire zbyt szybko po wyścigu w Santo Domingo

Właściwy moment

  • Naprawiono błąd, przez który Basilisk przejeżdżał przez drzewa

Stary znajomy

  • Naprawiono błąd, przez który podczas rozmowy z Wakako nie pojawiały się opcje dialogowe związane z zadaniem

Linia oporu

  • Dym i kurz nie będą już migały podczas jazdy Basiliskiem

Kontrakt: Zostawić Night City

  • Naprawiono błąd, przez który postęp był blokowany po uratowaniu Bruce’a, jeśli gracz zadzwonił do Delamaina

Spójrz na to miasto z góry

  • Naprawiono błąd, który prowadził do utykania V w AV-ce, jeśli gracz dotarł na miejsce przed jej przylotem

Kontrakt: Żadnych fixerów

  • Naprawiono błąd, przez który nie można było otworzyć drzwi do garażu Dakoty na końcu zadania
  • Naprawiono błąd, przez który Iris teleportowała się zamiast iść

Kontrakt: Ciepło, cieplej…

  • Naprawiono błąd, przez który samochód fixera przejeżdżał prosto przez skrzyżowania zamiast skręcić w prawo
  • Naprawiono błąd, przez który informację o skorzystaniu ze środka chłodzącego na 8ug8ear można było wybrać podczas odłączania jej, co powodowało awarię animacji
  • Naprawiono błąd, przez który nie można było podnieść 8ug8ear
  • Naprawiono błąd, przez NPC-owie pojawiali się pod ziemią, co uniemożliwiało postęp w grze

Kontrakt: Skóra, której potrzebuję

  • Naprawiono błąd, przez który powiadomienia od Reginy na temat tego kontraktu pojawiały się podczas Skoku na głęboką wodę
  • Naprawiono błąd, przez który nie dało się połączyć komputera po zniszczeniu vana, co skutkowało utknięciem gracza
  • Naprawiono błąd, przez który postęp blokował się na celu „Udaj się do placówki Revere Courier Services”

Podejrzenie cyberpsychozy: Gdzie leży pies pogrzebany

  • Naprawiono błąd, przez który po zebraniu informacji nie pojawiał się kolejny cel z koniecznością wysłania ich do Reginy

Podejrzenia cyberpsychozy: I nikt cię nie wysłucha

  • Naprawiono błąd, przez który po zebraniu informacji nie pojawiał się kolejny cel z koniecznością wysłania ich do Reginy

Stróże bezprawia

  • Naprawiono błąd, przez który River nie pojawiał się w miejscu spotkania przed wejściem do Red Queen’s Race

Rozgrywka

  • Naprawiono błąd, przez który ciało NPC-a zabitego przy kradzieży samochodu utykało w pojeździe
  • Adam Smasher nie będzie już otrzymywał obrażeń podczas animacji pomiędzy fazami ataku
  • Naprawiono błąd, przez który zrzucenie ciała NPC-a powodowało zbyt duże zniszczenia
  • Cyberware Cataresist powinno teraz działać prawidłowo

Efekty wizualne

  • Naprawiono widmowy wygląd Johnny’ego w różnych misjach
  • Naprawiono różne problemy związane z przycinaniem ubrań NPC-ów
  • Naprawiono wygląd skał w Badlandach

Bilet wstępu

  • Naprawiono błąd, przez który jeden z Maelstromowców przyjmował pozę „T”

Stabilność i wydajność

  • Liczne poprawki animacji, interfejsu, scen, fizyki i systemów rozgrywki
  • Wprowadzono ulepszenia w zakresie optymalizacji i zarządzania pamięcią na różnych systemach (co zmniejsza liczbę awarii)
  • Różne poprawki optymalizacji zużycia CPU
  • Poprawka wykorzystania pamięci i I/O ograniczająca przypadki pojawienia się identycznych NPC-ów w jednym miejscu, a także poprawiająca streaming

Poprawki na PC

  • Naprawiono błąd, który uniemożliwiał kliknięcie przycisku ulepszenia podczas gry z rozdzielczością 1280×720
  • Naprawiono błąd, przez który włączenie trybu okna lub pełnoekranowego za pomocą kombinacji Alt+Enter powodowało, że gra przestawała odpowiadać
  • [Steam] Zmiana ustawień językowych na domyślne spowoduje teraz włączenie języka klienta Steam
  • Komunikat z prośbą o weryfikację integralności danych gry będzie teraz wyświetlany, gdy wykryte zostaną niepełne lub uszkodzone dane

Poprawki na konsolach Xbox

  • Naprawiono błąd, przez który wylogowanie się podczas wygaszania sceny mogło doprowadzić do częściowej braku odpowiedzi ze strony gry
  • Naprawiono błąd, przez który menu pauzy otwierało się samoczynnie po szybkim wyłączeniu przewodnika konsoli Xbox i menu pauzy
Share This